Direct naar de contentDirect naar de footer

Guest relations

Het hart van onze gastvrijheid!

Het hart van onze gastvrijheid!

Sinds de opening van ons hotel staan Rowan en Kim met enthousiasme klaar om uw verblijf onvergetelijk te maken. Of u nu droomt van een romantische ingerichte kamer, een feestelijke verrassing of een persoonlijke attentie, deze twee toppers zorgen ervoor dat al uw wensen uitkomen. Altijd met een stralende glimlach en oog voor detail.

Reacties van gasten

Reacties van gasten

Rowan vertelt:
"Bij ons is dagelijks iemand van Guest Relations aanwezig. Het mooiste aan ons werk is de dankbaarheid van onze gasten, zoals vaste gasten die taart uit hun eigen bakkerij meebrengen. Hun reacties geven veel voldoening."

Uniek is ons 'dag van de gast'-concept: meerdere keren per week krijgt een gast een gratis upgrade naar een luxere kamer met een attentie. We maken ook een polaroidfoto als herinnering voor hen en ons ‘gast van de dag’-boek.

Handgeschreven kaartjes of ballonnen

Handgeschreven kaartjes of ballonnen

Tijdens uw verblijf kunt u kiezen uit luxe attenties, te vinden op onze website (faciliteiten > extra’s). Voor een feestelijke gelegenheid is ons feestpakket perfect, met taart, decoratie en een fles bubbels.

Voor een romantisch moment biedt het Deluxe pakket rozenblaadjes, hartvormige ballonnen, bubbels, lekkernijen en comfortabele badjassen voor ultieme luxe.