Direct naar de contentDirect naar de footer
Rooftop Restaurant 16th
Rooftop Restaurant 16th

Reserveren

Wellness met een view

Meer informatie

Kamers & Suites

Meer informatie

FAQ

Heeft u nog vragen? Hieronder staan een aantal vragen met antwoorden. Heeft u nog een vraag dat er niet tussen staat? Stel ze gerust aan support@valkdigital.nl

Wat is Valk Exclusief? Wat is het verschil met Valk.com?
Van der Valk is ingedeeld in twee groepen. Valk Exclusief is het overkoepelende van 39 Van der Valk hotels & Restaurants. Valk Exclusief heeft een eigen account systeem en eigen deals. Een overzicht van alle Valk Exclusief hotels vindt u hier.

Als ik een aanbieding wil boeken bij Valk Exclusief, waar kan ik dat dan doen?
Onze aanbiedingen die voor alle Valk Exclusief hotels gelden, zijn te boeken via www.valkvoordeel.nl

Krijg ik altijd korting als ik online met een ValkAccount boek?
Wanneer u een overnachting of arrangement online boekt, spaart u altijd Valk Loyal tegoed na uw overnachting die u bij uw volgende reservering kan verzilveren.

Gelden de Valk Loyal voordelen bij alle Van der Valk Hotels & Restaurants?
Alleen bij de deelnemende hotels kunt u profiteren van de Valk Loyal voordelen. Voor een overzicht van de hotels kunt u hier kijken.

Hoe kan ik gebruik maken van de Valk Loyal voordelen?
Maak een ValkAccount aan en ontvang korting op uw volgende reservering in een van onze hotels wanneer u een overnachting of arrangement online boekt. Na uw overnachting verdient u Valk Loyal saldo die bij de volgende reservering kan worden verzilverd.

Moet ik lid worden van Valk Loyal om mee te doen?
Nee, u hoeft alleen maar een Valk Account aan te maken. Aanmaken van een account kunt u doen op www.valkaccount.nl. U kunt met dit account op al onze hotelsites inloggen.

Moet ik via deze website boeken?
Nee, u kunt op alle websites van onze deelnemende hotels boeken met uw Valk Account. U kunt bij elke Valk Exclusief website gemakkelijk inloggen met uw Valkaccount, dit geldt voor de hotelsites als voor de overkoepelende websites.

Heb ik voor iedere hotelwebsite een nieuwe Valk Account nodig?
Nee, u hoeft maar één Valk Account aan te maken en in te loggen bij één van onze hotelsites of overkoepelende Valk Exclusief websites.

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Uiteraard is dat mogelijk! U kunt uw e-mailadres in uw Valk Account wijzigen. Bij het wijzigen van het e-mailadres blijven alle andere gegevens in het account bestaan en behoudt u uw Loyal en Bonus saldo. Er wordt een bevestiging verzonden naar uw e-mailadres van de wijziging.

Kan ik met mijn huisdier overnachten?
Ja. Het is bij een groot aantal Valk Exclusief vestigingen mogelijk om met uw huisdier te overnachten. Klik hier om te zien bij welke Valk Exclusief locaties het mogelijk is om met uw huisdier te overnachten.